کد خبر 1107542
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
حفره خطر در «سد» مستحکم خط دفاعی/ رادار «رادو» خوب تنظیم نیست!

تیم فوتبال پرسپولیس در دو بازی اخیر خود چهار گل دریافت کرد که در سال های اخیر کمتر آن را تجربه کرده بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران برای چهارمین فصل متوالی شد که در دو بازی اخیر خود چهارگل دریافت کرد تا یحیی گل محمدی یک شکست و یک تساوی را در کارنامه کاری خود با این تیم در فصل نوزدهم ثبت کند.

سرخپوشان پایتخت که پوکر قهرمانی خود را با کمترین اشتباه در خط دفاعی خود تجربه کرده بودند با رفتن علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک شاهد شکست کلین شیت های متوالی بوژیدار رادوشوویچ هستند.

بیشتر بخوانید:

شانس پیروزی پرسپولیس در دربی چقدر است؟

دروازه بان کروات سرخ ها که به نظر می رسد برای آماده ماندن نیاز به یک رقیب بزرگ دارد تا بتواند به روزهای ارمانی خود بازگردد.

اشتباهات رادو در دو بازی گذشته پرسپولیس تاثیر مستقیمی در نتیجه گیری این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان داشت. سنگربانی که بر خلاف گذشته برای خروج از دروازه خود دچار ترید می شود.

پرسپولیس که پس از نزدیک به ۴۰ ماه در بازی با گل گهر از حریف خود سه گل دریافت می کرد استحکام خط دفاعی خود را نیز از دست داده بود. گل محمدی که تغییراتی را با حضور همزمان محمد نادری، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری در چینش مدافعان خود ایجاد کرده بود پس از اخراج کمال کامیابی نیا در دقیقه ۱۵ مجبور به تغییر تاکتیک آنها شد تا از شکست فرار کند. تاکتیکی که ثمربخش هم بود اما باز هم شاهد اشتباهات فردی مدافعان این تیم بودیم.

رادو که برای اولین بار طعم سه گل خورده درون دروازه پرسپولیس را تجربه کرده بود بایستی خودش را برای دیدارهای حساس این تیم در جام حذفی مقابل استقلال تهران و ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود آماده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس